When autocomplete results are available use up and down arrows to review and enter to select. Touch device users, explore by touch or with swipe gestures.

Make 'em Laugh

Collection by Kristina Miller

156 
Pins
 • 
510 
Followers
Kristina Miller
Funny Confession Ecard: My dream has always been to become a stay at home mom. Without kids. lol it hasn't but that's really funny. Lol, Haha Funny, Funny Cute, Funny Stuff, 9gag Funny, Whatsapp Videos, Def Not, I Love To Laugh, Funny

Today's News, Entertainment, Video, Ecards and more at Someecards. | someecards.com

Get a funny take on today's popular news, entertainment, lifestyle, and video content -- all written by the people who bring you those funny ecards.

Funny Quotes : 37 Of The Funniest Quotes Ever. - The Love Quotes Life Quotes Love, Great Quotes, Quotes To Live By, Me Quotes, Funny Quotes, Inspirational Quotes, Stupid Quotes, Dumb People Quotes, Funny Single Quotes

The Ultimate Weight Loss Secret

So true there's thing I've done when I was younger and I'm saying to myself what on earth was I thinking, what was wrong with me! LOL!!!

Funny Quotes About Dating Humor Ecards Ideas Nurse Quotes, Funny Quotes, Humor Quotes, Someecards Funny, Medical Quotes, Motivational Memes, Teacher Quotes, I Love Series, Merle Dixon

This Week on Pinterest: 10 Funny e-Cards For The Nursing Week - NurseBuff

Nursing Week is fast approaching and there’s no better way to look forward to it than creating hilarious e-Cards guaranteed to entertain Nursing students and pros alike. And because we at NurseBuff love to entertain nurses, we will be searching for the best, greatest, and most hilarious Nursing quotes that Pinterest has to offer. Here’s …

I'm gonna be that wife that sneaks Disney references into my vows. I'm gonna have a Disney wedding Disney Pixar, Disney And Dreamworks, Walt Disney, Disney Trivia, Disney Ships, Orlando Disney, Disney Facts, Disney Cruise, Disney Fanatic

I'm gonna be that wife that sneaks Disney references into my vows...

Someone from Philadelphia, Pennsylvania, US posted a whisper, which reads "I'm gonna be that wife that sneaks Disney references into my vows..."

HAD PATIENTS TESTED a custom made funny top quality sarcastic t-shirt that is great for gift giving - Humor Funny Patience Quotes, Patience Humor, No Patience, Patience Citation, Amor Humor, Funny Memes, Hilarious, Humor Mexicano, Laughing So Hard

One may develop an immunity to acts of stupidity and become negative to ones actions.

Ryan Reynolds publikuje plakat do Deadpool 2 - Movies Room Ms Marvel, Marvel Dc Comics, Marvel Wolverine, Xmen, Ryan Reynolds, Heros Comics, Spideypool, Nightwing, The Villain

Ryan Reynolds posted this on Twitter (Deadpool 2)

28,223 points • 216 comments - Ryan Reynolds posted this on Twitter (Deadpool 2) - 9GAG has the best funny pics, gifs, videos, gaming, anime, manga, movie, tv, cosplay, sport, food, memes, cute, fail, wtf photos on the internet!

28 Ideas funny humor laughing so hard hilarious lol haha truths Life Quotes Love, Me Quotes, Funny Quotes, Humor Quotes, Hard Quotes, Wisdom Quotes, Humorous Sayings, Death Quotes, Fun Sayings

More truths

Laughed so hard I cried!!! GREAT idea tho....free pint of Ben n Jerrys or Hagendaz would rock!! :)

Pampers Pure Diapers & Wipes To all the dads on we see you! Parenting is a team sport and we celebrate you! Memes Humor, Funny Jokes, Hilarious, Cute Kids, Cute Babies, Cool Baby Stuff, Funny Cute, Kids And Parenting, A Team
0:30

Pampers Pure Diapers & Wipes

To all the dads on #StinkyBootyDuty, we see you! Parenting is a team sport and we celebrate you! #LoveTheChange

The Captain America/Puerto Rico pic AND Marvel’s majestic response. we still got it The Puerto Rican flag was first used on December 1895 during a meeting which advocated independence for Puerto Rico and Cuba from Spanish rule Memes Marvel, Avengers Memes, Marvel Funny, Marvel Dc, Marvel Comics, Memes Humor, Dc Memes, Funny Humor, Funny Quotes

Captain Puerto Rico...

Except Puerto Rico adopted that flag after Captain America and his spangled suit were already in existence. So, you could speculate that the territory at the time was a fan of Captain America.

Sorry I annoyed you funny lol humor funny pictures funny photos funny images hilarious pictures Pharmacy Humor, Medical Humor, Nurse Humor, Pharmacy Technician, Teacher Humor, Funny Medical, Dentist Humor, Social Work Humor, Social Work Quotes

Anyone that works retail or offers a service will understand this.

4,595 points • 96 comments - Anyone that works retail or offers a service will understand this. - 9GAG has the best funny pics, gifs, videos, gaming, anime, manga, movie, tv, cosplay, sport, food, memes, cute, fail, wtf photos on the internet!

Funny Work Quotes Customer Service Humor Ideas For 2019 Customer Service Funny, Service Client, Robert Kiyosaki, Steve Jobs, Tony Robbins, Server Humor, Server Memes, Server Quotes, Retail Humor

My customer service voice is actually a different person. I have no clue who that even is.

Free and Funny Workplace Ecard: My customer service voice is actually a different person. I have no clue who that even is. Create and send your own custom Workplace ecard.

Funny Pictures, Memes, Humor & Your Daily Dose of Laughter Funny Cute, The Funny, That's Hilarious, Super Funny, Hilarious Sayings, Funny Farm, Funny Phrases, Josie Loves, Jm Barrie

When you don't have a signal on your phone

More memes, funny videos and pics on 9GAG

Just some random memes for your inappropriate laughing pleasure! Just some funny memes to help you enjoy your day Funny Quotes, Life Quotes, Funny Sarcastic Memes, Funny Life Memes, Success Quotes, Inappropriate Memes, Hilarious Sayings, Peace Quotes, Hilarious Memes

27 Of The Best Call Center Memes On The Internet

The call center life ain't for the faint of heart.