Explore Little Man, God, and more!

Explore related topics

Ecards, ecards, and some more ecards - CafeMom Mobile

I don't think of myself as having a "gray" thumb, but more of a plant hospice worker. Easing the transition so plants can go to Jesus.

"Women logic" compilation. Haha I totally just did the curly/straight/curly again hair!

Funny pictures about "Women logic" compilation. Oh, and cool pics about "Women logic" compilation. Also, "Women logic" compilation.

the song Friday is really about the assassination of JFK. who cares about things like 'facts' and 'being correct' and 'history'. pretty sure this song is the new 'true'.

The truth about Friday.

the song Friday is really about the assassination of JFK. who cares about things like 'facts' and 'being correct' and 'history'. pretty sure this song is the new 'true'. I like this song a little better now!

hahaha

How To Avoid Awkward Silences. Keep a pocket of confetti, throw it in the air, and while they are distracted, punch them in the face and run away. i will do the first part but i will not punch them in the face

Best. Ever.  I really, really need this on a poster...or a tee shirt.  Or both...yeah.  Might as well have a few stickers, too....and a pin...OOh, a tote would be nice!

We almost hit a phone booth what the heck is a phone booth doing in outer space? Lol Star Trek and Doctor Who

Aliens.

Aliens.

Funny pictures about MIB meets the Aliens Guy. Oh, and cool pics about MIB meets the Aliens Guy. Also, MIB meets the Aliens Guy photos.

Jersey Thor

Jersey Thor - i was in a bad mood so now im just looking at funny shit on here

Few things have ever been as funny to me as this, back when I was in college.    Burton, with Jefferson, reminisces (with Jefferson) about MTV

Few things have ever been as funny to me as this, back when I was in college. Burton, with Jefferson, reminisces (with Jefferson) about MTV

And at that moment i realized, i didn't want to do a b and e, I just wanted to kick down a door

I love Dane Cook! Thank you JSM, I don't know where my life would be without Dane Cook in it :)

Every time I try to cook an omelet.

Every time I try to cook an omelet.

when the whip comes on during the middle of a golf tournament - Fuck This Shit (Bill Murray)

Pinterest
Search